SHASHA SUKA AWAK JUGA!

Friday, September 28, 2012

DIY Bangku Kayu Part (2)


Assalammualaikum... :)

Maaflah ya terlambat update.. hujan manjang so tak berkesempatan nak snap gambar... :)


ingat tak bangku buruk i tu??



Selepas di cat... :)


hias cikit :D


pandangan dari tingkap tempat i selalu minum kopi *dalam rumah


 ingat tak hari tu i cakap nak bubuh pable kat situ.. 

jom!


i tabur je.. ikut suka hati i :))


ajak Abang Amin tolong i..
 kebetulan dia ada balik hujung minggu... ;)


tu dia... ;)

tak kemas dan tak berapa cantik.... tak pe.. tak pe.. ada prokel seterusnya nanti..
sebab batu pables tu kehabisan! :))


kat celah bangku batu i tu.. i taburkan kulit kerang dan cucukkan kipas ajaib.. 
dah ada 2 kipas sekarang kat taman i tu.. 
bila ada angin dia berputar wah.. so alive! i like...:D


tabur sana cikit sini cikit.. 
tu yang tak cukup tu.. hadoii... jangan tidak! ;)


ada banyak lagi projek DIY yang bakal i kongsikan buat semua..

walaupun tidak pun sehebat mana.. 

hanya sekadar hobi.. tu sahaja... :)


PON!!! PON!!

TARRAAA!!!!

DIY BANGKU BATU :D


sebelum.............. :D


Selepas.... :D

belum siap sepenuhnya dan belum berapa kemas lagi..

tunggu next N3.... ;)


DIY akan datang ;)

apa tu????

ada laa...

Assalammualaikum... 

TATA!!

2 comments:

zures said...

Rajin dan kreatif sangat-sangat....bestnyer ada rumah yang bertaman camtu kan...

Shahriah Abdullah Novelis said...

Tq Kak Zures.. ada masa lapang tu yang cuba keluarkan peluh kat tepi rumah tu... buat sikit2 lama2 penuh jugak hehhee.. guna bahan terbuang aje..;)