SHASHA SUKA AWAK JUGA!

Wednesday, October 10, 2012

Update Taman Bunga Mini


Assalammualaikum... :)

Selamat pagi semua :D

Bagaimana hari anda? Moga ceria hendaknya yaa... kalau ada masaalah... pengubatnya adalah.. cari jalan penyelesaian.. walaupun payah.. semestinya ada jalan keluar....Insya~ALLAH :) ~Wallahualam~


Macam biasa.. awal pagi peruntukan untuk menjengah kebun bunga mini i tepi rumah tu.. 1 jam!

so masa menyiram pokok-pokok bunga i tu kan..

jemunya tengok kerusi bangku kayu i tu.. 

nampak tak bermaya! :D

maka telah ku ubah suaikan sedikit.. tak banyak.. cikit je...

teringat i ada beli sticker beberapa hari yang lalu.. comel sangat sticker tu.. RM1.50 sekeping besor jugak tau... :D


nampak tak sticker cute giler tu?!

yaa.. kononnya gambar i dengan Pak Habibi i yang tembambom tu..

Muahahahaaa :)) apa-apa ajelah...

nampak tak perbezaannya tu?

:D


pandangan dari tepi tingkap...

tempat i selalu menikmati secawan kopi panas setiap pagi!

nampak lebih bermaya! :D

tak ada lagi pokok bunga rose tepi tingkap i tu.. dah kupindahkan ke tanah!

so i gantikan dengan pokok bunga yang hentah apa ke namanya :))


sekian sahaja...

Semoga hari ini lebih baik dari hari-hari yang lepas.. Amin... :)

Assalammualaikum..

TATA!!

5 comments:

Qasey Honey said...

wah kak Sha dh cantik dh tu tamannye..tp belakang yg luas tu xnk diapa2kan ker..hehe

Shahriah Abdullah Novelis said...

QH dah di apa-apakan tunggu hasilnya yaa.. ari tu dah share...:)) tq dear muahzzz

Sara said...

Itu namanyer bunga hydragea.. bunga kembang 3 bulan kan org panggil

Shahriah Abdullah Novelis said...

Tq K Sara... sha ni main pakai tanam nama memang tak ingat.. padahal puas menanya tokeh bunga tu hehehhee

honey_neeza said...

sis..np la smua bunga sis cntik2..sy duk la bela cm sis..tp xmjadi gk..sdih je rs..